Startlista 30 April

2017-04-29 07:17
  • Uppdaterad: 2017-04-29 07:40

Hej

Prel. startlista för den 30 April.

Parkering                                                                                             Personbilar parkerar i första hand vid ridskolestallet.                       Hästekipage parkerar i anslutning till tävlingsbanan. Kör rakt fram mot privatstallet (skyltat), kör förbi detta och ut på en stor plan.

Sekretariatet är i anslutning av Parkeringen (rött litet hus).

Vid avannmälan/anmälan eller ändringar på startlistan på tävlingsdagen, ring Therese Reimerstam på tel 070-590 14 76

Vi bygger bana kl 08.00 så vi ta tacksamt emot hjälp från alla medlemmar. Ett bra tillfälle att lära sig mer om tävling.

Information till Ridskoleelver som rider ridsklehäst.

Alla ridskoleelever som rider upp till 70 cm ska samlas i stallet kl. 09.00 då det är genomgång med Evelina eller Tilda, efter det går ni banan.

Räkna med ca 3 minut per start upp till 50cm sen brukar det gå lite snabbare.

Ni har ansvar att er häst har vatten och lite hö i sin box om den står inne. Är ni sista ekipaget så ska hästen tas om hand ordentligt och ut i hage. Be om hjälp med detta. Tänk på att skritta av hästen minst 10 minuter efter sista start.

LYCKA TILL!!

Startlista 30 April.pdf