Intresseanmälan för träning på ridskolan

2018-04-13 15:30
  • Uppdaterad: 2018-04-13 15:31

Vi kan erbjuda lite olika träningar denna termin på Markaryds Ryttarförening

Priser se länk nedan

Intresseanmälan för Vicky-träning (Dressyr/markträning)

Vi erbjuder träning för Vicky på måndagar fr o m den 23 april – 4 juni (Valborg undantaget), totalt 6 tillfällen à 45 minuters ridning. Du rider antingen på egen häst eller har möjlighet att låna någon av de tre ponnier som finns på anläggningen (en kat B, två kat C). Träningarna vänder sig till dig som har viss tidigare rid- och hästvana.

Tid: Måndagar, 16.30-17.15 eller 17.15-18 (första gruppen gör i ordning låneponny innan ridning, andra gruppen efter ridning)

Intresseanmälan för Mariellträning (hoppning)

Vi erbjuder träning för Mariell 3, 17, 31 Maj och ev. 14 Juni à 60 minuters ridning. Du rider antingen på egen häst eller har möjlighet att låna någon av de ponnier eller hästar som finns på anläggningen . Träningarna vänder sig till dig som kan hoppa en bana på 50 cm utan problem.

Tid: Torsdagar kl. 17.45 och 18.45 (första gruppen hjälps åt att bygga banan och andra gruppen hjälper till att ta väck banan)

Gör en intresseanmälan med namn, ålder, kontaktuppgifter, längd och vikt (om du ska låna ponny), utbildningsnivå samt vilken tid som passar dig bäst This is a mailto link

För ytterligare info ang. Pegasusgrupperna och Voltige hör av er till This is a mailto link

Priser och vilkor