Information om Ridskolan våren 2018

Hej

Denna termin har vi lite mindre aktiviteter på vår ridskola. Vi håller dock igång med så mkt det går. Se nedan mer information!

Hej

Med anledning av upprepade problem under höstens termin har styrelsen i Markaryds Ryttarföring idag sagt upp samarbetet med nuvarande arrendatorn (Camilla Gabrielsson) för Markaryds Ridskola. Camilla kommer fullfölja sin planerade verksamhet december ut.

Det är av största vikt att Markaryds Ryttarförening har en fungerande ridskola och styrelsen kommer lägga ner mycket energi för att lösa situationen så fort det går. Vi kommer kalla till ett möte efter jul/nyårshelgerna för alla inblandade elever och föräldrar. Ni som är nya fr.o.m. oktober får gärna lämna era kontaktuppgifter så att vi kan nå er för information.

Vi beklagar den uppkomna situationen och hoppas på överseende tills en lösning kan nås. Har ni frågor eller funderingar är ni välkomna att höra av till någon av nedan i Styrelsen eller maila på This is a mailto link

Med Vänliga Hälsningar

Styrelsen i Markaryds Ryttarförening

Johan 070-6544029