STALLPLATSER

Stallplats uthyres!

Markaryds Ryttarförening hyr ut boxplats på anläggningen i Hylte i utkanten av Markaryd.

På anläggningen finns både ute och inneboxar, tillgång till vinter och sommarhagar, med möjlighet att ha häst ensam eller i flock.

Det finns stor nybyggd, uppvärmd sadelkammare med fikarum (kylskåp, micro och kaffemaskin), torkrum och garderober. Nybyggd spolspilta med varmvatten och uppbindning för tex hovslagare och veterinär. Tillgång till tvättmaskin för täcken mm. Skrittmaskin för 4 hästar, också den är helt nybyggd.

Vi har ridhus, stor hoppbana och paddock (som färdigställs under våren).Tillgång till hinderpark och voltigebock och fina ridvägar. Pris kallhyra inkl. anläggningskort 825:-/mån. Möjlighet finns att köpa tilläggstjänster såsom tex. morgonfodring och ut/in-släpp på vardagar, mockning, täckesbyte, grovfoder mm. Helgernas utsläpp och fordring delar vi sinsemellan.

Möjlighet att hyra litet stall med tre boxar och egen uppvärmd sadelkammare och gödselplatta finns också på anläggningen.

Vi visar gärna runt och berättar mer!

Frågor besvaras av Anna-Lill Adolfsson på This is a mailto link eller 070-587 11 37

Uppdaterad: 2017-03-07 11:27
Skribent: Anna-Lill Adolfsson
Epost: This is a mailto link