Hitta till oss

Karta http://kartor.eniro.se/m/nPECC

Från Halmstad:

Sväng höger efter kyrkan. Håll till höger i trevägsrondellen. Sväng höger i nästa rondell, sväng vänster i korsningen. Kör genom hela industriområdet och efter en liten bit skog ligger anläggningen på höger sida.

Från E4 söderifrån:
Kör av E4 vi Markaryd södra, kör över E4 mot centrum. Andra rondellen kör vänster mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Första vägen till vänster efter NIBE in på hyltevägen och nästa korsning vänster igen ut på Hannabadsvägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Från E4 norrifrån:
Kör av E4 vi Markaryd södra. Kör rakt fram i rondellen mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Första vägen till vänster efter NIBE in på hyltevägen och nästa korsning vänster igen ut på Hannabadsvägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Från Hässleholm:
Kör över E4 mot centrum. Andra rondellen kör vänster mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Första vägen till vänster efter NIBE in på hyltevägen och nästa korsning vänster igen ut på Hannabadsvägen. Efter 500 meter ligger Markaryd Ryttarförening på höger sida.

Uppdaterad: 2013-05-28 10:25
Skribent: Anna-Lill Adolfsson