Hitta till oss

Karta http://www.hitta.se/kartan!~56.44699,13.57383,14z/tr!i=3NJ4RLJf/search!q=hylte%201285!b=56.43654:13.51799,56.45746:13.62966!sg=true!t=combined!ai=1006266877!aic=56.44699:13.57383

Adress Hylte 1285, 28591 Markaryd

Från E4 söderifrån:
Kör av E4 vid Markaryd södra, kör över E4 mot centrum. I rondellen kör mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Ta första vägen till vänster. Efter NIBE ta vänster ut på hyltevägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Från E4 norrifrån:
Kör av E4 vid Markaryd södra.  I rondellen kör mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Ta första vägen till vänster. Efter NIBE ta vänster ut på hyltevägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Från Hässleholm:
Kör över E4 mot centrum. I rondellen kör mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Första vägen till vänster efter NIBE in på hyltevägen och nästa korsning vänster igen ut på Hannabadsvägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Från Halmstad, väg 15 (gamla 117):

Fökj skyltning centrum mot Timsfors. Kör höger i första rondellen mot centrum.Passera två rondeller. I tredje kör mot västra industriområdet. Efter ca 1km kör av till höger mot nämnda industriområde. Första vägen till vänster efter NIBE in på hyltevägen och nästa korsning vänster igen ut på Hannabadsvägen. Efter 500 meter ligger Markaryds Ryttarförening på höger sida.

Uppdaterad: 2015-04-20 07:41

Tel: 0433-12770, 070-6544031