Ta ditt märke som du missade under höstlovet

21 DEC 2015 20:11
28 dec 2015 och 6 Januari
  • Uppdaterad: 06 JAN 2017 10:57

Anmäl er till vilken dag och tid ni kan. Lämna Namn och dag/tid ni i vanliga fall rider. I första hand den 28 dec eller 6 Januari men kan finnas möjlighet med annan dag. Underlaget för teoriproven kommer delas ut de första veckorna under vårterminen.

Bifogar listan på vilka märken eleverna tagit. Behöver hjälp med att fylla i listan rätt, skicka gärna mail eller sms vad det ska stå för märken som är tagna. Det är givetvis fritt fram att ta märken som är före det märke ni senast tog om ni vill ha alla. Ni som ska ta hoppprov, märke 3, finns det möjlighet att ta det den 5 Januari i första hand då vi kommer ha hoppträning.

Ridsportsförbundets Barn och ryttarmärke

Ridskolan arbetar med ridsportförbundets olika ryttarmärken.

Detta innebär att vi har de olika märkena som delmål i vårt arbete att utbilda våra elever till en bred grundkunskap i både ridning och när det gäller den teoretiska delen.

Alla instruktörer arbetar efter denna metod. Detta gör det lättare för våra elever att byta grupp eller rida igen på annan tid.

Vi har även infört nya barn märken, vilket gör att även de yngsta eleverna kan ta märken.

Länk till de olika märkena se här

VÅRA FANTASTISKA TÄVLINGSRYTTARE 2021

E-post: markarydsryttarforen...