Markaryds Ryttarförening

Senast uppdaterad: 2024-03-17

Författare: Wilma Lindahl

Sektioner

Vill du vara med och engagera dig ideellt i Markaryds Ryttarförening? Brinner du för tävling och träning eller tycker du om att anordna fester och aktiviteter? Då är du varmt välkommen till någon av våra sektioner nedan!

Trivselsektionen

Vi är ett gäng glada människor som brinner för att stärka gemenskapen på klubben. Vi anordnar grillkvällar, vår årliga hubertusfest och mycket annat skoj på anläggningen!
Vill du vara med? Tag kontakt med Petra Vuorio via mejl: vuorio.1985@gmail.comeller haffa henne i stallet!

Tävlingssektionen

Brinner du för träning och tävling? Kanske tävlar du en del själv eller bara tycker det är väldigt kul med träning och tävling?
Då är du varmt välkommen till tävlingssektionen! Vi anordnar Pay and Jump/Pay and Ride och Pay and Cross utöver hopp- och dressyrtävlingar. Vill du vara med? Tag kontakt med Filippa Mogensen via mejl mrf.ridskola@gmail.com eller haffa henne i stallet!

Ungdomssektionen

Är du en glad och hästtokig ungdom som hade tyckt det varit roligt att åka iväg på gemensamma aktiviteter och skapa aktiviteter på föreningen? Då har vi sektionen för dig! Markaryds Ungdomssektion. Tillsammans med andra likasinnade som dig och i samma ålder kan ni hitta på massor av skoj nere på föreningen. Bland annat filmkvällar, Pay and Jump/Ride, uteritter m.m. Att vara med i en ungdomssektion är inte bara roligt och utvecklande, det är också lärorikt!
Låter detta som något för dig? Tag kontakt med Madelene Ojala via mejl madeleneojalas@gmail.com

Besöksadress

285 91 Markaryd