Miljö- och hästhanteringsträning

Miljö-och hästhanteringsträning för Anna Böhme och Erik Graneskog på anläggningen med möjlighet till riddarträning hemma hos dem.

Anmälan görs till Anna Böhme via Facebook eller via vår Facebook-sida ''Träningar Markaryds Ryttarförening''

MH-träningarna hålls varannan tisdag, jämna veckor. Utöver detta kan det bli träning andra dagar utifrån önskemål.

60 minuters lektion 250 kr/ekipage

300 kr privat

500 kr om Anna/Erik ska rida eller hantera hästen

Uppsuttet eller för hand.

Alla nivåer är varmt välkomna!

Finns även möjlighet till dressyr, hopp- och terrängträning

Anna Böhme har ridit SM i fälttävlan 1* ponny under flera år samt varit lagledare till ponnylag på SM nivå i fälttävlan. Hon har arbetat hos elitryttare i hoppning och fälttävlan samt utbildat flertalet unghästar och ponnyer. Anna rider och tävlar också tornespel.

Erik Graneskog rider och tävlar i Tornespel där han vunnit ett flertal SM-medaljer samt har han ridit på Sveriges största tornesspelshower så som på Gotland och Hovdala. Han arbetar mycket med frihetsdressyr, trickträning och horsemanship. För tillfället tävlar han nu på LA-nivå i working equitiation med sikte på MSV-nivå under året.

Uppdaterad: 18 JUN 2020 15:24 Skribent: Wilma Lindahl

VÅRA FANTASTISKA TÄVLINGSRYTTARE 2021