Senast uppdaterad: 2024-01-25

Medlemsskap

Vår förening har många olika aktiviteter och verksamheten består förutom av ridskola även av fler sektioner. För att vara med på aktiviteter, hyra plats i stallet och/eller inneha anläggningskort krävs att du är medlem i Markaryds Ryttarförening.

Hemsidan och anslagstavlorna på Hylte ridanläggning berättar om vad som händer. Stor möjlighet att påverka utbudet av aktiviteter finns om du engagerar dig personligen i någon av sektionerna. Som medlem bidrar du även till ungdomars möjlighet till en fritid med hästar och ridsport.

För att bli medlem mailar du/ni föreningen på adress markarydsryttarforening@gmail.com

Skicka med information på de som vill bli medlemmar:

• Namn (även målsans namn om personen är minderårig)
  • Fullständigt personnummer
  • Adress
  • Telefonnummer/mobilnummer
  • Mailadress
  • Skicka en skärmdump på er betalning för medlemsavgift

Betalning sker via bankgiro.
814-0337

Som medlem i Markaryds Ryttarförening får du 8 nummer av tidningen Häst&Ryttare i din brevlåda under året. Tidningen ges ut av Sv Ridsportsförbundet.

Medlemsavgift år 2024

Senior (19 år eller äldre) 450 kr

Junior (18 år eller yngre) 400 kr

Välkommen som medlem i Markaryds Ryttarförening!